
هیچ چیز به اندازه ی بلاتکلیفی برای دختری تو سنُ سالِ من سخت نیست...این سختی از جایی بیشتر و پررنگ تر میشه که تو از هم سنُ سالات عقب افتادی و تا الان ؛ یه قدمِ محکم برای هدفت بر نداشتی.. همونایی که الان ترمِ n ام دندونُ پزشکی ان ... به خودم میگم کجایِ کارم اشتباه بوده ؟ کجای زندگیم ، بیراهه رفتم که نمیتونم پامُ از اون لجن بیرون بیارم؟ و به گذشته ای برمیگردم که چندان هم دور نیست...همه ی اشتباهاتم یکی یکی از اونجا شروع شد و بعضیاشون شدت گرفت مهم ترینش ، بی علاقگی به درس خوندن شد...کسی که جزء برترین...
ادامه مطلب