خُدایِ خوبِ مـــــــن

خرید بک لینک

khoda-name-text-photokade (6)

تا خُـــدا هست...

هــــیچ لحظه ای آنقـــدر سخت نمیشود که نــشود تحملش کرد

شـــدنی ها را انجام می دهم

و

تمام نشدنی هایم را به "خداوند" میسپارم.

_______________

به توکل نامِ اعظمت "بسم الله الرحــــــمن الرحـــــــیم"

»سلام

خُدایِ خوبِ مـــــــن...

ما را در سایت خُدایِ خوبِ مـــــــن دنبال می‌کنید

برچسب: خدای خوب من,خداي خوب من,خدای خوب منهتن,مهربان خدای خوب من,مهربان خداي خوب من,ای خدای خوب من,سلام خدای خوب من,شعر خدای خوب من,وبلاگ خدای خوب من, نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:05

نمیدونم چرا باز بارُبندیلمُ جمع کردمُ اومدم اینجا؟شاید دلیلش اینه که اینجا قراره ؛ رااحــــــت و بدونِ دغدغه بنویسم...بدون ترس از قضاوت شدن یا نصیحتای الکی ؛ واژه به واژه ی کلماتی که تو ذهنم نقش میبندن رو ثبت کنم و به خودم این اجازه رو بدم از اون کالبدی که برای خودم این مدت ساخته بودم بیرون بیام...خودم باشم برای خودم... به خودم گفتم : یه دفتر برمیدارم و هرآنچیزی که باید نوشته بشه رو مینویسم اما ترسیدم...ترسیدم از اینکه خونده بشم ترسیدم از اینکه شناخته بشم ...و ...منصرف شدم!+ نقابی که به صورتم زده بودم ؛ سیمای بدی به من نمیداد اما برای من ساخته نشده بود. خُدایِ خوبِ مـــــــن...ادامه مطلب

ما را در سایت خُدایِ خوبِ مـــــــن دنبال می‌کنید

برچسب: من متفاوتم,من متفاوت هستم,دنیای متفاوت من,من تنها کمی متفاوتم,من فقط کمی متفاوتم,رمان من متفاوت,با من متفاوت باش,احساس متفاوت من,آهنگ با من متفاوت باش,پایان متفاوت من افسانه ام, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:05

تکیه دادم به دیوار ، و از اونجایی که دارم از لرز میمیرم ، یه پتو انداختم رو پام و با خونسردیِ ظاهری معجون میخورم


پ.ن: لپ تاپم خیلی تمیز بود فقط جایِ انگشتِ چسبیمُ کم داشت :/
خُدایِ خوبِ مـــــــن...

ما را در سایت خُدایِ خوبِ مـــــــن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:04

هیچ چیز به اندازه ی بلاتکلیفی برای دختری تو سنُ سالِ من سخت نیست...این سختی از جایی بیشتر و پررنگ تر میشه که تو از هم سنُ سالات عقب افتادی و تا الان ؛ یه قدمِ محکم برای هدفت بر نداشتی..همونایی که الان ترمِ n ام دندونُ پزشکی ان ...به خودم میگم کجایِ کارم اشتباه بوده ؟ کجای زندگیم ، بیراهه رفتم که نمیتونم پامُ از اون لجن بیرون بیارم؟ و به گذشته ای برمیگردم که چندان هم دور نیست...همه ی اشتباهاتم یکی یکی از اونجا شروع شد و بعضیاشون شدت گرفتمهم ترینش ، بی علاقگی به درس خوندن شد...کسی که جزء برترین های کلاس بود ، به نمره ای جز 10 فک نمیکرد...چیزی که باورش برای دوستا خُدایِ خوبِ مـــــــن...ادامه مطلب

ما را در سایت خُدایِ خوبِ مـــــــن دنبال می‌کنید

برچسب: در بیابان گر به شوق,در بیابان گر به شوق کعبه,در بیابان گر به,بیابانگردی در ایران, نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:04

سلام....

اون وبلاگ به دلایلی بسته شد...من از این به بعد اینجام


خُدایِ خوبِ مـــــــن...

ما را در سایت خُدایِ خوبِ مـــــــن دنبال می‌کنید

برچسب: name,meaning,m,gif,and justice for all,definition,like clockwork,l,meme,es6, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:04

صفحه بندی